Carnet de manipulador d’aliments

Certificat Manipulador d’Aliments

(empresa autoritzada: Formadiet) www.empresariscallosa.com/empresas-comercios/salud/formadiet-jordi-ronda_i143

Característiques

El carnet no té caducitat. Una vegada obtés, no cal renovar-lo. El del sector “menjars preparats” permet treballar en bars, restaurants, hotels, comedors de residencies, de colegis, de bressoleries…

Alumnat

Alumnat que, de forma optativa, n’estiga interessat: 4t, BATs, Cicles i FPB.

Com serà la sessió?

Es tracta d’una xerrada pràctica, d’unes 3 hores. Al finalitzar no cal fer cap examen ni test. L’assistència (cal signar la llista que us donaran a l’entrar) significa estar apte.

Què rebré?

Certificat de l’empresa amb nom i cognoms de l’alumne/a i el seu DNI, indicant que ha estat apte i que, per tant, està en possessió del carnet de manipulador d’aliments.

Dia, hora i lloc

Saló d’actes, de 8:00 a 11:10. Dia: dimecres 28 de febrer. Una vegada acabada la xerrada de tres hores, l’alumnat tindrá un descans. Entrarà a classe a 5ª hora, és a dir, a les 12:00.

15 euros per a tot l’alumnat

Observacions

Els alumnes han de vindre a vicedirecció a apuntar-se i pagar l’activitat. Cal que porten el número de DNI (només el número, no cal fotocòpia). Dimecres 14 de febrer serà l’últim dia.