Comiat d’alumnat de 4t d’ESO

CERIMÒNIA DE LLIURAMENT DE DIPLOMES – 4T D’ESO

D’igual forma que començàrem a fer el curs 16/17, aquest any tindrem una breu cerimònia d’acomiadament i lliurament de diplomes de l’alumnat de 4t d’ESO. Tot seguit us facilitem la informació per si voleu acompanyar-nos:

1. Dia i hora: dilluns 18 de juny, de 13 a 14:30

2. Activitats: prèviament al lliurament de diplomes a càrrec dels tutors/es de 4t, alumnat de 3r i 4t amenitzarà l’acte amb una sèrie d’actuacions musicals.

3. Lliurament de diplomes: tot seguit dels discursos del delegats/es de 4t i dels tutors/es, els tutors/es de cada grup cridaran als seus alumnes a l’escenari per a fer-los entrega d’un diploma.

4. Picaeta: finalment, alumnat i professorat gaudirà d’una picaeta a càrrec de l’AMPA.

5. Sopar: per la nit, a les 21:00, l’alumnat i professorat que ho desitge està convidat a un sopar a la pizzeria Pizza 4 You de Polop. El preu del menú tancat està per concretar, pero avisarem l’alumnat abans de divendres 15.

Ens encantaria comptar amb la vostra assistència! Vos esperem!