Dia de la natura 2018 – divendres 27 d’abril

El pròxim dia 27 d’abril, divendres, tornarem a celebrar el dia de la natura, com activitat de respecte al medi ambient i de cohesió de grup. Tot seguit podeu veure les rutes:

• 1r d’ESO – pantà de Guadalest
  • 2n d’ESO – camí reial de Bolulla
  • 3r d’ESO – el Captivador (La Nucia)
  • 4t d’ESO – Serra Gelada (Albir – Benidorm)
  • 1r BAT – La Colada de la Costa (Cala de Finetrat – Platja el Torres, La Vila Joiosa)
  • Cicles formatius – Font Roja (Alcoi)

Tot seguit podeu veure els PDF amb les rutes:

CARTELL_DIA_NATURA_LA_VILA(B) CARTELLS_DIA_NATURA

CARTELLS_DIA_NATURA

………………………………………….

ASSISTÈNCIA OBLIGATÒRIA A LES RUTES O AL CENTRE – AUTORITZACIONS

Al llarg d’aquesta setmana tot l’alumnat rebrà l’autorització perquè els familiars signen el consentiment. Es recorda que és una jornada lectiva normal, per la qual cosa si no assistiren a l’activitat programada haurien de romandre al centre fins les 14:15.

HORARIS I BUSOS

• Totes les rutes ixiran a les 8 del centre i acabaran al voltant de les 14, de forma que l’alumnat que és usuari del transport escolar puga agafar el bus de tornada a casa a les 14:15, com de costum. Per tant, els horaris dels busos d’arreplegada i tornada a casa no varien.
  • En el cas de la ruta de 3r, al ser la mes curta, la tornada serà a les 13:00. Farà parada en Polop perquè l’alumnat que ho necessite puga parar de tornada a Callosa.
  • En el cas de la ruta de la Font Roja, l’horari d’eixida serà les 7 del matí, al ser una ruta de més durada.

CONSELLS

Cal que porten aigua, menjar, gorra, sabata i roba còmodes i aptes per a aquesta activitat de senderisme i crema solar.

CONCURS DE FOTOGRAFIA

Ací teniu les bases: CONCURS DE FOTOGRAFIA DIA DE LA NATURA