Visita modernista a Novelda i Monòvar

Hui dia 17 d’abril l’alumnat de 4t d’ESO i 14 de BAT ha fet una interessant visita organitzada pel Departament de Filosofia d’introducció al context cultural del modernisme, ja siga literari com artístic, a més d’un paropament a dues figutes contemporànies de la cultura i història espanyola.

La primera parada ha estat la Casa-Museu Modernista de Novelda (1900-1904), amb importants mostres d’aquesta estètica de finals de segle XIX, així com una part del llegat de Rodolfo Llopis, mestre i polític del segle XX nascut a Callosa.

Posteriorment l’alumnat ha visitat la Casa-Museu Azorín, el genial escriptor de la Generació del 98.

Finalment, també han tingut l’oportunitat de visitar el Santuari de santa Maria Magdalena, d’explícita inspiració gaudiniana.